REGULAMIN REZERWACJI

  1. Rezerwację można dokonać telefonicznie , mailem bądź przez formularz kontaktowy na naszej stronie.
  2. Rezerwacji dokonuję się na osobę, firmę , która będzie dokonywać płatności.
  3. Rezerwację uważa się za ważną, potwierdzoną po wpłacie 30% zadatku na konto.
  4. Podczas wpłaty na konto prosimy w tytule podać termin pobytu oraz ilość osób.
  5. Niewpłacenie zadatku, w określonym terminie przez obie strony, skutkuje anulowaniem rezerwacji.
  6. Po wpłaceniu zadatku strona rezerwująca jest powiadomiona telefonicznie lub mailowo o wpłynięciu zadatku na konto.
  7. Opłata rezerwacyjna w wysokości 30% -zadatek, jest bezzwrotny. W razie rezygnacji z pobytu przez gościa zadatek przepada.
  8. Jednocześnie wpłata zadatku jest równoznaczna z zaakceptowaniem warunków rezerwacji.
  9. Do ceny pobytu należy doliczyć opłatę uzdrowiskową osoba dorosła 3,10zł za każdy dzień, dzieci do lat 6 1,60zł za każdy dzień.
  10. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
  11. Dzieci mogą korzystać z palcu zabaw tylko i wyłącznie pod nadzorem rodzica lub opiekuna.
  12. Doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu 15:00, a kończy w dniu wyjazdu o 11:00.
  13. Zwierzęta są akceptowane – prosimy o poinformowanie nas wcześniej jakie to zwierzę (waga, wiek, sierść czy włos), ponieważ nie we wszystkich pokojach i apartamentach zwierzęta są akceptowane. Za pupila obowiązuje opłata w wysokości 10zł za dobę.
  14. Za zgubienie klucza przez gościa trzeba doliczyć 50 zł do pobytu.
  15. Dysponujemy dla najmłodszych łóżeczkami z całym wyposażeniem, wanienka , nocnik, nakładka i podnóżek do toalety oraz krzesełko do karmienia można wypożyczyć za 50 zł za cały pobyt.